Sotat.

Ursäkta att jag svär, men fan vad svårt det skulle vara att ta bilder idag. Det blev riktigt rackig färgåtergivning. Sämre än vanligt. Irriterande.
Sen blev sminket fult. Smokey eye? Det blev mer "messy" eye. Rödsprängda ögon dessutom.



Blackstar Gold från MUC på hela ögonlocket som jag suddade upp en bit på brynbenet. Amazing, en antikt guldfärgad skugga som också är från MUC i yttre ögonvrån, i globlinjen och under ögat. I ögonvrån och längs näsbenet upp till ögonbrynet la jag Memory, en guldig skugga från Tikei. Kajal och mascara.



Vissa dagar går det bara dåligt.


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Men det ser bra ut.



fast jag vet exakt hur du menar...

2010-03-12 @ 18:55:08
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0