Isabell gillar:



Vanilla Puff Powder




Vanilla Puff Powder är en vaniljdoftande kroppstalk från Lush. Jag är inte förtjust i att använda parfym till vardags, utan det reserveras till riktigt festliga förhållanden, men att ändå lukta gott till vardags vill jag. Vanilla Puff Powder ger en diskret men ändå framträdande doft av kryddig vanilj som är signaturdoften i en hel serie produkter med bland annat massageolja, tvål och parfym från Lush. Doften är som sagt en kryddig variant av vanilj som enligt mig inte är för sötsliskig, men å andra sidan föredrar jag sötsliskiga dofter så jag kanske är partisk i det här fallet. Dessutom blir man silkeslen av den! Och eftersom det är en (ett?) kroppstalk så har den en antiperspirant funktion. På sommaren är den verkligen oumbärlig för mig. Räcker länge gör den dessutom. Jag fick min burk i födeledagspresent i slutet av juni förra året och den lär nog räcka till den kommande födelsedagen också. Och då använder jag den tre-fyra gånger i veckan.
119 pix på Lush. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jaha... nu måste jag till Lush. jag älskar, älskar, älskar kroppstalc och det är inte så lätt att hitta bra sådana med trevlig doft.

2010-03-12 @ 18:53:27
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hihi, ja det måste du :D förhoppningsvis kommer du tycka om det lika mycket som jag gör!

2010-03-12 @ 19:32:06
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0