Bortglömt.

Titta vad jag hittade när jag letade efter min nagelförstärkare!

GLITTER!



Yay! Det här glittret köpte jag hos Smink & Perukmakaren för många år sen. Då kostade den runt trettio spänn har jag för mig. En stor burk med finfint glitter för några tior - inte illa, eller vad säger ni?

I samma veva passar jag på att visa de snorbilliga lösögonfransarna som jag fick hem i veckan.



Det ena paret har jag redan hunnit klippa i. Mina ögon är teeny tiny så de var tvungna att kapas för att det inte ska se knasigt ut. Dessvärre glömde jag att köpa lim ;)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

japp, sådana burkar har jag med haft i olika färger. har nog inte mer än ett eller två kvar. men de säljs väl fortfarande?

2010-03-12 @ 18:54:34
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag har inte varit där på något år så jag vet faktiskt inte... Glitter lär de väl fortfarande ha kvar, men frågan är om de är lika billiga nu.

Efter studiepengen kommer ska jag bege mig dit undersöka saken. Jag känner ett stark behov av att införskaffa ett rött och ett rosa glitter!

2010-03-12 @ 19:29:37
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0