Paket från Pure Luxe.

I tisdags damp det ner ett gult kuvert från Pure Luxe. Däri gömde det sig tio smårpover varav sju var ögonskuggor och tre concealers.
Concealerna är av färgkorrigerande modell, alltså en grön för att täcka rött, en gul för mörka ringar och en aprikos som också ska täcka mörka ringar... Jag tänker undersöka vilken som funkar bäst.
Nu tänker jag däremot bara visa upp skuggorna. Ögonskuggor är alltid roligast.

OBS!!! BILDSPAM!!



Venom



Som namnet antyder är det en giftigt äppelgrön skugga.

Luxe



En maffigt chokladbrun skugga med guld och bronsskimmer.

Asp



En guldbrun skugga med en något rosa underton. Omöjlig att fota!

Harmony



En mellanbrun skugga med en antydan av burgundy i sig.

Antique Yellow



En skugga som påminner om Half-elf Hottie från Fyrinnae. Något brunare och "krämigare" dock.

Smug



En rosa/lila duochrome.

Tickle



Ett mellanting av hallon och aprikos. En aprikostonad hallon rentav.

På rak arm kan jag säga att pigmenteringen är ojämn mellan dessa skuggor. Antique Yellow, Tickle, Luxe och Harmony är godkända. Venom och Smug är mycket blygare på huden. Asps skimmer flyger bort när man packar på med den och det som stannar kvar är brunt/taupe. Men men, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Emma P

Vad kul med nya skuggor! Smug ser ljuvlig ut, den kan du ha som rouge också...

2010-07-01 @ 22:01:49
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ja, Smug är riktigt läcker! Jag tror dock inte att jag vågar ha den som rouge... Tickle ska jag däremot se till att prova på kinderna!

2010-07-02 @ 12:09:48
URL: http://plutodrive.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Härliga ögonskuggor! Ser fram emot en massa EotD nu!

2010-07-02 @ 23:33:06
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0