Not amused.

Det är en surmulen Isabell idag. Boken som jag väntar på och som ska vara utläst till seminariet imorgon(!) har inte kommit, så jag är tvungen att åka till biblioteket och köra på daglån för att det inte finns några andra ex att låna.
Sen eftersom det är löningsvecka verkar det som att alla event i hela världen har hopat sig. Igår var det en grej, ikväll spelar sambon skivor på en annan grej, imorgon är det säkert ännu en grej och på lördag är det ytterligare en grej + att jag ska hjälpa till med att flyttpacka åt en människa. Jag får skylla mig själv som tackar ja till allt.
Eftersom studiebidraget kom idag tänkte jag beställa en ny hudkräm. Den jag har kört den senaste månaden, en ekologisk dagkräm från Yves-Rocher finns såklart inte på lagret och har inte funnits inne på lagret ett bra tag. Fyll på Yves-Rocher! Istället chansar jag på en som ska reducera rodnader. Det borde passa min hud, så jag håller tummarna.

En positiv sak har hänt idag trots allt - jag har fått paket! Det är tre stycken kajalpennor från NYX som har hittat hem till mig. En lila, en guld och en blå. Jag gjorde en snabb sminkning med den lila pennan. De är ganska hårda så man får trycka för att få ordentligt med färg. Jag föredrar mjukare pennor (typ Isadoras) så jag kommer sannolikt inte köpa fler från NYX.



På locket är det Half-elf Hottie på inre delen och Steampunk på yttre delen. Båda är från Fyrinnae och båda är skuggor som jag beställde hem bara för namnens skull. Steampunk är en fiktionell genre som jag är väldigt förtjust i så den var jag bara tvungen att ha. För en liten stund sen råkade jag välta omkull burken så nu är den förspilld. Jag måste köpa en ny :( Jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0