Kinda Drama.

Idag var jag tvungen att bege mig in till stan, i snöovädret. Usch... Men tunnelbanan gick bättre idag än igår i alla fall. Alltid något.



Hud:
Everyday Minerals Foundation "Fair"
Everyday Minerals Concealer "Pick Me Up Ivory"
Isadoras löspuder
MUS rouge "Passion"

Ögon:
Sinful Colors Eyeshadow Stick "Diamonds & Pearls"
Fyrinnae "Nijiro"
MUC "Kinda"
MUC "Drama"

Läpppar:
H&M Rich Lipgloss "Preppy Chic"

Givetvis går det knappt att urskilja några nyanser alls på bilderna. Med undantag för färgen på läppglanset, det stämmer rätt bra överens med hur det ser ut i verkligheten. Nästa gång ska jag prova om det blir bättre bilder med mobilkameran.
Stiftskuggan från Sinful Colors fick agera bas idag. Ovanpå den la jag Nijiro, en skugga som enligt Fyrinnae är elfenbensvit med regnbågsskimmer, över hela locket och en bra bit upp på brynbenet. I globlinjen suddade jag med en stor och väldigt fluffig borste in Kinda, en varmt auberginefärgad skugga från Make Up Cosmetics. Den fick sprida sig både en bit upp på brynbenet och ner på yttre ögonvrån. I yttre ögonvrån fyllde jag sedan på med Drama, en stålgrå skugga, mer samma fluffiga borste. Jag ville ha diffust med färg idag och det diffusa färger blev det!



Läpparna målade jag som sagt med ett himla fint lilarosa(?) gloss från H&M.


Kommentarer
Postat av: Emma P

Riktigt fint! Kinda är en så vacker skugga och läppglanset är också jättesnyggt.

2010-02-22 @ 18:07:47
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

otroligt snyggt och sofistikerat!

2010-02-22 @ 19:44:31
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tack snälla ni :D

2010-02-23 @ 12:09:35
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0