Ghostly Voice.

Jag har äntligen fått igång min andra kamera, tjoho!



Hm. Den här sminkningen ser ju likadan ut som en jag gjorde härom dagen. Men jag använde *inte* samma skuggor som då. Lite trist ändå...
Dessutom skäms jag över mina ögonbryn, men de lyder aldrig mig så jag orkar inte försöka fixa till dem ordentligt längre.

Som bas la jag en vit stiftskugga från Sinful Colors och sedan suddade jag in Blackstar Red från MUC i globlinjen. Lite Half-elf Hottie från Fyrinnae på det "rörliga" ögonlocket och Marshmallow Puffs, en matt vit skugga som också är från Fyrinnae som highlighter. Sen målade jag en linje längs fransarna med NYX svarta jumbopenna och suddade ut den lite. Såklart är jag tvungen att ha min obligatoriska vinge också. Utan en vinge känner jag mig "naken... exposed... rädd." Ursäkta referensen.
Fylla i ögonbryn med ögonbrynsskugga och mascara på fransarna. Klart!



Idag målades läpparna med min senaste favorit bland lipcombos!



Nämligen Ghostly Voice, ett urläckert stålgrått läppgunk från Fyrinnae och ett vinrött läppglans från H&M. Love it!



Jag känner mig lite artsy-fartsy i den här looken. Artsy-fartsy i den benämningen att jag tycker att jag ser konstnördig ut. Men det passar mig utmärkt för att jag är nämligen en konstnörd. Jag sitter gärna försjunken i böcker om till exempel 1900-talets tidiga avantgarde. Mums!
Idag ska jag däremot till biblioteket och försänka mig i en bok om etnicitet :)

Glad onsdag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0