Galej.

Ikväll ska det rullas hatt på sünthklubb. Det betyder alltså att jag mer eller mindre är tvungen att tupera håret, till mitt stackars hårs förtret. Mitt hår får dock ingen sympati för att jag går mer än gärna loss med kam och hårspray på det och är alltså nästan helt ointresserad av hur det mår. Det resulterar förstås att det blir ganska slitet, något som min frisör skällde på mig för senast. Men jag orkar ändå inte bry mig. Jag kapar ju av det slitna varannan månad liksom. Och som sagt, jag orkar inte bry mig så mycket om det ser "ordentligt" ut. Det får andra bekymra sig över.



Det är en stor fläck på spegeln, vår tvättmaskin och min sminksamling är i bakgrunden och jag försöker spexa, men det bjuder jag på.
Turkos/Teal är temat för kvällen för övrigt. Eller ja, ögonen och naglarna går i det temat.

En favorit som jag kanske får höra ikväll!
Eurythmics - Here Comes the Rain Again

Kommentarer
Postat av: Emma P

Snygg sminkning! Och skön inställning kring ditt hår!

2010-03-01 @ 23:08:32
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tack! Njo, det finns roligare saker än hårvård. Smink till exempel ;)

2010-03-02 @ 00:34:33
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0