Tre nyanser av brunt.

Jag blev inspirerad av denna sminkning av Temptalia. Resultatet blev dessvärre inte särskilt överensstämmande. Jag är väldigt förtjust i Temptalia, hon är nog en av mina största inspirationskällor.



Asp från Pure Luxe På inre delen av ögonlocket och Desert från MUC på yttre delen, inblendad i Asp. Globlinjen + brynbenet är sotade i Rush från MAD. Längs övre franslinjen målade jag slarvigt en linje med den svarta jumbopennan från NYX och suddade sen ut den med svart ögonskugga. Under ögat suddade jag in Mocha från NYX.
Ögonbrynen är liksom förra inlägget ifyllda med penna från Rimmel och brun slugga från Viva la Diva. Define-a-lash Volume från Maybelline på fransarna.





Skitbilder. Alla nyanser försvinner. Soft Touch från EM på kinderna och det ljusrosa läppstiftet Paris på läpparna.



Jag vill ha ett makro-objektiv...

Kommentarer
Postat av: Emma P

Vacker neutral sminkning!

2011-02-10 @ 21:14:48
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tackar tackar.

2011-02-11 @ 15:54:04
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0