Body Shop Sheer Lip Shine 05

Eftersom det har blivit höst är den rådande läppistrenden att måla läpparna med mörkare färger. Det är så jag har uppfattat det i vilket fall, och därför har jag samlat på mig en bunt läppstift i mörkare toner. Man vill ju vara trendig, liksom. Jag tänkte därför visa upp den arsenal med vinröda och plommonfärgade läppstift och läppglans jag har samlat på mig.
Först ut är ett skirt läppstift från Body Shop.



Färgen är nästan perfekt i mina ögon, en halvmörk varm plommonfärg med lite skimmer. Lovely. Stiftet är mjukt och skönt på läpparna och sitter i 2-3 timmar. Som ni kanske ser på bilden är tyvärr applikationen problematisk, jag tycker att det är väldigt svårt att få det jämnt och fint på läpparna. Jag har provat att applicera det som vanligt, blottat av och sedan applicerat ett lager till och med läppensel men det blir alltid lite ojämnt. Det är så himla synd för jag gillar verkligen färgen. Antagligen kommer jag inte införskaffa fler av dessa läppstift.

Kajalen är Heather från Isadora.

Kommentarer
Postat av: Honi

Färgen är så himla fin, tråkigt med appliceringen dock :)

2010-10-05 @ 10:37:42
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ja, det är verkligen tråkigt! Det blir nog till att leta efter en dupe.

2010-10-05 @ 10:44:38
URL: http://plutodrive.blogg.se/
Postat av: Miranda

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 19:16:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0