Paket!

Idag när jag kom hem från ett tråkigt seminarium så låg det en liten överraskning innanför dörren.



Det var nämligen jag som vann det hemliga tröstpriset i en av Sminkans jubileumstävlingar. Hurra!
I paketet dålde sig ett par riktigt snajdiga lösfransar med blå strass och ett jättehäftigt lack!



Iiih, vad glad jag är! Jag ska se till att swatcha lacket så fort mitt stackars finger har läkt. Jag råkade klanta mig med kniven igår när jag skulle öppna en flaska med sirap... Mycket pinsamt. Använd inte en vass kniv när ni ska öppna en sirapskork.
Lacket heter "With Abandon". På bilden nedan får man bara en aning om det skimmer som syns i flaskan. Skitsnyggt är det i alla fall.

 

Tack Sminkan för den fina presenten!




Kommentarer
Postat av: Sminkan

Kul att det kom fram fort och helt! Ha så kul med både fransar och lack!

2010-03-16 @ 21:31:34
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0