Brons.

Ögonskuggorna idag har lagts med tre nya penslar som jag fick hem igår.  De är platta och i syntethår och får helt klart godkänt av mig. De plockar upp bra med pigment, är mjuka men tillräckligt styva och blendar lika bra som de kan packa på med färg. Jag är nöjd!
Anyways, det blev brons och lite rött idag.



Hud:
Tikei Mineral Foundation "P1"
Everyday Minerals Concealer "Pick Me Up Ivory"
Isadoras löspuder
H&M Shimmer Powder Pearls

Ögon:
NYX Jumbo Eyeshadow Pen "Milk"
MUC "Forgotten"
MUC "Sparkly Bronze"
MUC "Distant"
Fyrinnae "Half-elf Hottie"
Fyrinnae "Marshmallow Puffs"
NYX kajal "Gold"
NYX Jumbo Eyeshadow Pen "Black Bean"
NYX Doll Eye Mascara
Rimmel ögonbrynspenna "Hazel"

Läppar:
NYX Round Lipgloss "Apricot"



Forgotten i inre ögonvrån, Sparkly Bronze i mitten och i globlinjen och Distant i yttre ögonvrån. Den svarta jumbopennan längs övre fransraden och Gold under ögat. Lite Half-elf Hottie fick fixera kajalen, som är tämligen blyg med att synas. Hu... Sen var det bara ögonbryn och mascara kvar. Nej, den vita Marshmallow Puffs som highlighter. SEN var ögonen klara.
Sen smetades det på lite läppguck. Det var det. Jag är så innerligt avslagen idag.



Jävla hårstrån som alltid ska vara överallt.



Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad läckert! Det var ju superfint på dig! Och vilken hy du har! Mycket avundsjuk på din alabasterton! Vackert...



Snyggt halsband med, när jag nu ändå kommenterar allt möjligt. Du är fin!

2010-03-04 @ 19:45:00
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Åh, tack snälla söta du :D Och visst är brons fint på oss blekfisar!

2010-03-04 @ 19:55:00
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0