Melty Kittenz in Taxi.

Haha, nu är jag stolt över min fyndiga titel. Dagens ögon blev färgglada! Och det blir bara ögon idag för att resten ser ut som skit.

Eftersom jag ville ha så mycket ooomph i skuggorna som möjligt idag använde NYX vita jumbopenna som underlag. Den är riktigt bra! I alla fall den vita, jag har en svart också men den är så oljig att jag inte vågar använda den som bas. Är det inte lite knasigt att formulan kan variera så mycket mellan nyanser i samma prdukt? Jag tycker det i vilket fall. Formulan borde konsekvent vara densamma oavsett färg.
NYX Jumbopenna som grund, Taxi från MAD Minerals på inre tredjedelen av ögat, Melty från Fyrinnae i mitten och Kittens In Heels på yttre tredjedelen, även den från Fyrinnae. Highlighter glömde jag idag igen.



På läpparna har jag Round Lipgloss i färgen Apricot från NYX.



Jag har varit ledig i hela fyra dagar nu, men imorgon är det dags att återvända till skolbänken igen. Mje.



Kommentarer
Postat av: Sminkan

Härligt färgglatt!

2010-02-22 @ 19:44:02
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0