Grön fredag.

Blasé Isabell idag.


Ögon:

Fyrinnae "Dragonskin" (inre halvan)

MUC "Golden Olive" (yttre halvan)

MUC "Mystic" (brynbenet)

Fyrinnae "Marshmallow Puffs" (highlighter)

NYX Doll Eye Mascara

H&M's brynskugga

Hud:

MAD Minerals mineralfoundation "Rosy Light"

Everyday Minerals Concealer "Pick Me Up Ivory"

Wet'n'Wild Mega Glo Illuminating Powder "Catwalk Pink"

Läppar:

E.L.F. Super Glossy Lip Shine Spf 15 "Goddess"




Jag gjorde den här sminkningen efter att ha druckit en stark kopp kaffe. Jag vet inte om det är en duglig ursäkt för resultatet, men jag var i vilket fall ostadig på hand.







Den kamera som jag använder nu är inte särskilt bra tyvärr. Jag har en bättre som ligger och skrotar, men den funkar inte för tillfället. Förmodligen är bara batteriet slut, men jag har inte orkat/haft råd att skaffa ett nytt.
Det är väldigt tydligt att jag har försökt att manipulera bilderna, men det var ju förstås för att skuggorna skulle bli mer framträdande... Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0