Sounds like Apricot Polar Bear.

Åhh, vad jag går igång på att försöka knåpa ihop titlar! Yay.
Jag blev inspirerad av en look som finns att hitta i senaste numret av Kicks magasin.

Hud:
MAD Minerals Foundation "Rosy Light"
Everyday Minerals Concealer "Pick me up Ivory"
MUS Rouge "Lush"
Isadoras löspuder

Ögon:
NYX Jumbo Eyeshadow Pen "Milk"
NYX Single Eyeshadow "Tropical"
Fyrinnae "Polar Bear"
FACE Sthlm Eye Dust "Sound"
Rimmel ögonbrynspenna "Hazel" (Riktigt bra! Rekommenderas!)
NYX Doll Eye Mascara

Läppar:
Yves Rocher Rouge Glossy "Hallon"

NYX jumbopenna som bas och sedan försökte jag packa på så mycket Tropical över hela ögonlocket som möjligt. Tyvärr är den inte så pigmenterad så det blev ganska skirt ändå. Sen suddade jag in Polar bear i globlinjen och nästan hela vägen upp till brynet. Sound lades under ögat men inget på övre fransraden. Efter det var det bara att fylla i brynen med min absoluta favoritpenna och måla fransarna med min nya favoritmascara. Klart!
Eller nej, jag fixade läpparna och kinderna också förstås.



Och en ansikthalva bjuder jag på idag! ;D






Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snyggt! Och kul att du har en sminkblogg! det har jag missat till nu!

2010-02-22 @ 19:43:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tack! Ja, jag startade den nu i helgen så den är sprillans!

2010-02-23 @ 12:08:51
URL: http://plutodrive.blogg.se/
Postat av: Isabell

Eller nej, det stämmer inte... men den är inte ens en vecka gammal än ;)

2010-02-23 @ 16:43:38
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0