Rouge.

Den här månaden funderar jag på lägga min nästan obefintliga beautybudget på några nya rougesamples. Eftersom jag är student och bara plockar ut studiebidraget som ligger på knappt 2700(!) kr i månaden kan jag helt enkelt inte lägga så mycket pengar som jag vill på smink. Det är jättetråkigt. Men i sommar ska jag jobba extra, så förhoppningsvis kan jag spendera mer cash på smink då!
Men som sagt, några samples med rouge vill jag unna mig. Mitt rougesortiment känns lite för litet just nu, jag har ju faktiskt bara 10 stycken än så länge.
Jag har inte riktigt bestämt mig vilket mineralmärke som det blir, men det lutar nog åt Meow Cosmetics rouger. Flirt, Harlot, Fantasies och Peddle pink tycker jag verkar fina. Vilka tycker ni ser fina ut?


Kommentarer
Postat av: Emma P

De ser väldigt fina ut, jag blev väldigt frestad faktiskt. vad som dock inte frestade mig var att de kom i påsar. Samples i burkar är så mkt bättre tycker jag...

2010-04-23 @ 13:08:45
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Isabell

Fasen, det har du rätt i. Jag tog för givet att det var burkar... Hm, får väl slänga med några burkar i beställningen också.

2010-04-23 @ 14:09:05
URL: http://plutodrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0